Televízia Markíza sa snaží prichádzať s novinkami nielen v programovej štruktúre, ale aj v rámci svojej mediálnej identity. Po rokoch sa preto rozhodla navrhnúť nové logo, ktoré už visí na budove televízie, kým ďalšie sa v novom šate zobrazuje divákom na obrazovkách.

Televízia Markíza, ktorej diváci si za roky zvykli na farebné logo, sa rozhodla pre nečakanú zmenu. Nové logo, ktoré už predstavila verejnosti, je pritom graficky oveľa jednoduchšie, no so sýtejšími farbami. Modrá a žltá však ostáva i naďalej dominantou rodinnej televízie.

Okrem toho sa vedenie podujalo aj k zmene loga na budove a renováciou prešlo aj logo televízie Doma a Dajto. A hoci je Markíza dvojfarebnej kombinácii verná už od svojho vzniku v roku 1996, Slováci spustili po odhalení novinky veľkú kritiku.

Pod vplyvom aktuálnej vojnovej situácie na Ukrajine sa mnohí domnievajú, že televízia chcela takto vyjadriť podporu východným susedom: „Rovno si dajte ukrajinskú vlajku,“ napísal Štefan. Pridal sa však aj Daniel a ďalší: „Iné farby než má Ukrajina neexistujú?“ pýta sa. Faktom však ostáva, že mediálny dom sa zameral len na pozmenenie dizajnu. Novinku si Markíza pripravila aj pre fanúšikov Farmy, kde bude po prvýkrát na statku umelá inteligencia Alica.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<

Zdroj: FB/Televízia Markíza │ Foto: IG/tvmarkizaofficial