Je zaužívanou praxou, že pri otvorení schránky sa na ľudí valí niekoľko letákov z obchodných reťazcov či iných spoločností. Zdá sa však, že táto forma reklamy nie je tak efektívna, ako sa predpokladalo. Prišlo tak k radikálnemu rozhodnutiu, čo určite zachytia mnohé slovenské domácnosti.

Obchodné reťazce sa rozhodli zmeniť reklamnú stratégiu, pričom už tretina predajní zastavila distribúciu letákov do domácností. Výhodné ponuky by mali zákazníci dostať prostredníctvom e-mailu alebo využívaním vybraných aplikácií v mobile. Práve týmto spôsobom by sa mali ušetriť tony papiera, ktorý väčšinou končí v koši.

V roku 2017 bolo na letáky spotrebovaných 985 ton, pričom minulý rok sa podarilo znížiť spotrebu o polovicu. Je nutné poznamenať, že na jednu tonu papiera je potrebné spracovať približne 17 dospelých stromov. Novinka zo strany obchodných reťazcov však nepotešila predovšetkým starších ľudí, ktorí nielenže zväčša nemajú počítač, no ani e-mailové schránky. Sledovanie letákov je ich veľkou záľubou, ktorá sa však čoskoro stane minulosťou.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Instagram HITKY_SK plný pikošiek! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: tvnoviny.sk  |  Foto: Pixabay, YouTube