Dusná atmosféra v štúdiu sa dala krájať! Braňo Mojsej, svojská postava slovenského šoubiznisu, prijal pozvanie do relácie Inkognito, kde sa objavil ako tajný hosť. Aj keď ho štyri tváre obľúbeného programu najskôr nedokázali uhádnuť, napokon sa im to predsa len podarilo. Vtedy však ešte len prišla pre speváka studená sprcha.

TV JOJ vysiela reláciu Inkognito už dlhé roky, pričom jej hlavnou tvárou je sympatický moderátor Vlado Voštinár. 54-ročný profesionál oplýva inteligentným a príjemným zmyslom pre humor, pričom tentokrát, žiaľ, trochu prestrelil. V uplynulej časti sa totiž ako tajný hosť objavil spevák Braňo Mojsej, ktorý sa dostal pod paľbu nemiestnych, ba priam nepríjemných otázok.

Kým Voštinár si hodnú chvíľu robil žarty zo skutočnosti, že Mojsejove skladby nehrajú rádiá, celú situáciu sa snažila zachraňovať Zdena Studenková. Tá uviedla, že do ich programovej štruktúry nezapadá ani Fragile, kde dlhé roky pôsobí jej partner Braňo Kostka.

Ďalšie slová, ktoré smeroval moderátor ku Košičanovi, začali značne rozlaďovať nielen jeho, ale aj divákov pri televíznych obrazovkách: „Ja si nemôžem pomôcť, ale keď si spomínam na nejakú tvoju pesničku, tak mi žiadna nenapadá,“ uviedol ironicky Voštinár, čo doplnil sarkastickou otázkou: „Keď máš koncerty, tak kde hrávaš? Pravdepodobne to nebudú veľké štadióny.“

Mojsej vs. Voštinár

Po vzhliadnutí odvysielanej časti, v ktorej Vlado Voštinár nenarážal len na kariéru speváka, ale aj jeho exmanželku Noru Kabrheľovú, oslovil denník Nový Čas aj samotných aktérov incidentu: „Diváci si na toto celé musia vytvoriť vlastný názor, je to za mnou. Ja som si zažil v televíziách už aj iné veci. To, čo sa všetko okolo mňa stále deje, tak mňa už asi neprekvapí nič. Život ma však skôr naučil ľudom pomáhať, ako im ubližovať. Je to zábavná relácia, nie talkshow, tak si myslím, že to bolo dosť nevhodné dávať takéto otázky,“ uviedol strápnený spevák.

Vlado Voštinár má na celú situáciu však rozdielny pohľad: „Som prekvapený. Určite sme vedome nechceli Braňa zosmiešniť, to odmietam. Bol to atraktívny hosť. Ak to on takto vníma, tak ma to mrzí a hlboko sa mu ospravedlňujem,“ povedal pre denník.

Čo na to diváci?

Aj keď patrí Braňo Mojsej ku kontroverzným postavám slovenského šoubiznisu, diskutujúci diváci na sociálnych sieťach majú na odvysielanú časť jasný názor. Prekvapivo sa však nezastávajú moderátora, ale vo veľkej miere držia stranu práve autorovi hitu “Pijeme Fernet cez internet”. “Chudák Brano.. Snažili sa ho iba zosmiešniť a znevážiť. Otrasná úroveň moderátora a ľudí okolo neho,” znie jeden z komentárov, ktorý dopĺňa ďalší: “Tak Jojka, máte, čo ste chceli 🙂 Ukážte mi jeden kladný komentár na toto video narážajúce na verejný výsmech. Hlboko pod úrovňou, Jojka. Som nesmierne rád, že nesledujem vaše programy a vôbec vašu televíziu. Inak by moje mozgové bunky páchali samovraždu jedna po druhej.”

A aký je váš názor na rozhovor s Braňom Mojsejom?

Zdroj: TV JOJ | Video|Foto: YouTube