Veľká obchodná spoločnosť, ktorú už roky poznáme aj na Slovensku vraj plánuje radikálne zmeny. Firma chce prilákať viac zákazníkov a bojovať tak s najväčšou konkurenciou ako je Lidl.
Veľký obchodný reťazec Tesco by mohol čoskoro svojich zákazníkov prekvapiť veľkou novinkou. Podľa informácie, ktorú uvádza The Guardian chce vedenie tejto spoločnosti vytvoriť novú obchodnú konkurenciu takým úspešným reťazcom ako je Lidl a Aldi.
Momentálne ešte nie je jasné, či sa toto plánuje len vo Veľkej Británii, alebo aj v iných štátoch Európy vrátane Slovenska. Isté však je to, že Tesco si trúfa a nebojí sa hovoriť o veľkých cieľoch. Dôvodom tohto rozhodnutia je boj s konkurenciou a najmä fakt, že spomínaným obchodom sa v Európe veľmi darí a rastú obrovským tempom. Tesco sa obáva toho, že stratí množstvo svojich zákazníkov a preto chce prísť s alternatívou, ktorá bude na úrovni spoločností Lidl a Aldi.
Briti sú na informácie v tomto čase skúpy, no kompetentní sa vyjadrili, že majú v pláne lepšie slúžiť zákazníkom a tým si ich prilákať do svojich predajní. Denník SME uvádza, že PR manažérka spoločnosti Tesco na Slovensku sa k téme vyjadrovať nechce, nakoľko ide zatiaľ len o špekulácie, ktoré nie sú jasne dané.
Zdroj: The Guardian, SME | Foto: pixabay